Σε κάθε της προσπάθεια, το Μαζί για το Παιδί επιδιώκει πάντοτε την παροχή υπηρεσιών υψίστης ποιότητας. Εάν ορισμένες από τις δράσεις και πρωτοβουλίες των οργανώσεών μας, των εργαζομένων, συνεργατών ή εθελοντών μας δεν ανταποκρίνονται, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, στα πρότυπα ποιότητας που εφαρμόζουμε, ενθαρρύνουμε το θιγόμενο πρόσωπο να επικοινωνήσει απευθείας μαζί μας σχετικά με το παράπονό του. Η παρούσα πολιτική περιγράφει την επίσημη διαδικασία υποβολής παραπόνου που θα πρέπει να ακολουθηθεί από κάθε θιγόμενο πρόσωπο. Δεσμευόμαστε να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη κάθε παράπονο και να αναλαμβάνουμε οποιαδήποτε δράση παρακολούθησης με αποτελεσματικό τρόπο.

Διαδικασία Υποβολής Παραπόνου

Εάν κάποιο θιγόμενο πρόσωπο επιθυμεί να επικοινωνήσει ένα παράπονο, μπορεί να χρησιμοποιήσει τους παρακάτω διαύλους επικοινωνίας. Πρώτον, εάν υφίσταται ήδη επικοινωνία μεταξύ του ενδιαφερομένου προσώπου και ενός από τους εργαζομένους μας, μπορεί να εκφράσει (το ενδιαφερόμενο πρόσωπο) απευθείας το παράπονό του και να επιλυθεί άμεσα. Εάν επιθυμούν να υποβάλουν επίσημο παράπονο, θα πρέπει να αποστείλουν e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση complaints@mazigiatopaidi.gr. Επιπρόσθετα, το παράπονο μπορεί ακόμη να υποβληθεί μέσω τηλεφώνου στον αριθμό +30 2107482690, σε εργάσιμες ώρες. Κατά την επικοινωνία του παραπόνου, παρακαλούμε να επιβεβαιώσετε ότι είστε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι όσον αφορά το παράπονο και να συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, προκειμένου κάποιος από τους συνεργάτες μας να μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί σας.

Απάντηση σε Υποβληθέν Παράπονο

Δεσμευόμαστε να απαντάμε εγκαίρως και να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του ζητήματος. Ο αρμόδιος προϊστάμενος τμήματος ή υπεύθυνος έργου θα είναι ο πρώτος που θα σας απαντήσει, ανάλογα με το παράπονο. Εάν το ζήτημα παραμένει ανεπίλυτο σε αυτό το επίπεδο ή αφορά τον συγκεκριμένο προϊστάμενο, το παράπονο θα τυγχάνει διαχείρισης απευθείας από τη Γενική Διευθύντρια. Αν συνεχίζει να παραμένει ανεπίλυτο ή πρόκειται για πολύ σοβαρό παράπονο, το ζήτημα θα τίθεται ενώπιον του Διοικητικού Συμβουλίου. Εάν το παράπονο είναι τόσο σοβαρό που σχετίζεται με τυχόν ποινική δραστηριότητα, η αστυνομία ή οποιαδήποτε άλλη αρμόδια αρχή μπορεί να ενημερωθεί για να διενεργήσει επίσημη έρευνα.

Εμπιστευτικότητα

Δεσμευόμαστε να διαχειριστούμε όλες τα παράπονα με εμπιστευτικότητα και να ενημερώνονται μόνο τα ενδιαφερόμενα πρόσωπα. Ανώνυμα παράπονα θα λαμβάνονται επίσης σοβαρά υπόψιν, ωστόσο ενθαρρύνουμε όλα θιγόμενα πρόσωπα να παρέχουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, προκειμένου να συμβάλουν σε οποιαδήποτε αναγκαία έρευνα σχετικά με το παράπονο και να επιταχύνουν την επίλυσή του. Τηρούμε όλους τους κανόνες του ΓΚΠΔ και εν γένει τη νομοθεσία και κάθε παράπονο που σχετίζεται με εμπιστευτικότητα διαβιβάζεται στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@mazigiatopaidi.gr.